Sări la conţinut
octombrie 5, 2011 / AdrianP

Index Apometre v1.2

Acum ceva vreme am postat un fișier care să ușureze puțin citirea indexului pentru apometre și counicarea lui către administratorul de bloc. Am văzut că succesul a fost destul de mare așa că revin cu o varinată puțin îmbunătățită, postată pe Google Docs, ca să fie accesibilă și mai ușor.

Fișierul l-am făcut pentru ca aveam eu în priul rând nevoie de el. Eu sunt mai căscat și împrăștiat și mă încurcam mereu în foi și nu știam niciodată dacă am „dat apometrele luna asta” sau nu. Am cautat pe Google și cum n-am găsit nimic care să mă ajute. Fiindcă e o activitate repetitivă, plictisitoare m-am gândit să o automatizez cu Excel.

Pe mine m-a ajutat. Lasați un comentariu dacă și pe voi, sau daca aveți sugestii.

DOWNLOAD AICI!!!

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. deltady / oct. 29 2011 15:54

    Salut

    Pe linkul de download e o versiune mai veche – IndxApmtr v1.1 REL.xlsm.
    Gresesc eu?

    Multumesc,

  2. AP / oct. 30 2011 21:57

    Da, ai dreptate, dar diferentele sunt f mici, doar corectii de formula (da fapt, optimizari) si daca pt tine functioneaza asta, e ok.

Trackbacks

  1. Index Apometre v1.1 « Vaishya's Blog
  2. Index Apometre « Vaishya's Blog

Lasă un comentariu